Japon Yapmış Türk Gezmiş

TÜYAP Kitap Fuarına bekleriz efendim!

... ve sonunda! İki yıldır fırsat buldukça kafanızı ütülediğim, yılan hikayesine dönen "Japon Yapmış" üçlemesinin son kitabı "Japon Yapmış Türk Gezmiş" matbaadan çıktı, TÜYAP Kitap Fuarında, Çınar Yayınları standında yerini aldı. Böylece bir süredir TV kanallarının "Az Sonra!" diyerek seyircilere ekran başında çektirdiği ızdırabın benzerini yaşattığım arkadaşlarımı bu işkenceden kurtarıyorum. Temel'in mezar taşına "ölecem ölecem dedim inanmadınız, ahan da öldüm" şeklinde yazdırdığı gibi, işte kitabım çıktı diyebiliyorum.
Daha önce birkaç kez yazdığım gibi, Japonya dönüşü derlediğim tefrikamı kitap haline getirdiğimde oldukça okkalı bir hacim kaplamıştı. Bunun üzerine, kitap(lar)ımı basmaya karar veren Çınar Yayınları ile oturup elimdeki hacimli taslağı üçe bölmeye karar vermiştik. İlk kitabım olan Japon Yapmış, "Japonya'ya Giriş" niteliğinde, Japon toplumu, tarihi, kültürü, sanatları, dini, dili gibi temel özelliklerine yer verdi. İkinci kitabım olan "Japon Ne yapmış", bir yabancı olarak Japonya gözlemlerimi, Japon mutfağını, ülkenin ilgi çeken kültür ve yaşam tarzı özelliklerini özetledi:

Ve geriye kaldı Japonya'yı adım adım gezmek... Ama bir turist gibi dışarıdan seyrederek değil, bir gezgin gibi halkın içine girerek, mutfağına dalarak, kültürüne sızarak, burnunu sokarak gezmek. Nereyi gezmek, neler görmek derseniz, sizi kitabımın arka kapağına davet etmek isterim:

8-9 Kasım 2013 tarihlerinde (cuma-cumartesi) İstanbul TÜYAP kitap fuarında kitaplarımı imzalamak, okurlarla tanışmak ve söyleşmek için Çınar Yayınları standında olacağım, beklerim efendim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sinema Dünyasında Tanrı'yı Arayan Filmler

Şikago Sokaklarında Cazın, Mafyanın ve Pizzanın Peşinde

Şikago'da "Dönen Dolaplar"